Forum Gimnazjum w Kłobucku im. Jana Pawła II Strona Główna   Gimnazjum w Kłobucku im. Jana Pawła II
– ––––•(–• Oficjalne forum Kłobuckiego Gimnazjum •–)•–––– –
 


Forum Gimnazjum w Kłobucku im. Jana Pawła II Strona Główna -> Regulamin -> Regulamin
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Regulamin - Wysłany: Czw 13:01, 01 Wrz 2005  
omeniQ =]
Administrator =]



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 1532
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Moesko Island =]


PREAMBUŁA

Forum jest miejscem publicznym, dlatego należy zachowywać się na nim odpowiednio. Twoje rejestracja oznacza, że chcesz się do nas przyłączyć. Jesteśmy czymś w rodzaju grupy społecznej, która rządzi się swoimi prawami – prawa te reguluje poniższy regulamin. Rejestrując się, automatycznie zostajesz członkiem społeczności, a co za tym idzie – zgadzasz się na warunki regulaminu.

Uwaga! Do pełnego rozumienia jednego z punktów konieczna jest jako taka znajomość treści „Folwarku zwierzęcego” George’a Orwella.

§ I
I.I: OGÓLNE


1. Aby móc wziąć udział w rozmowie, należy się zarejestrować. Nie zarejestrowani użytkownicy nie będą mogli brać udziału w dyskusji, a jedynie przeglądać fora i śledzić rozmowy.

2. Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre są równiejsze od innych. Ten cytat z „Folwarku zwierzęcego” George’a Orwella w naszej minispołeczności będzie brzmiała tak: Wszyscy użytkownicy są równi, ale niektórzy są równiejsi od innych. Odnosi się to do administratorów – przykrą prawdą jest to, że mają oni prawo pomijać niektóre punkty regulaminu. My jesteśmy Napoleonem, użytkownicy zwierzętami z folwarku, a jeżeli ktoś dostanie dziesięć ostrzeżeń, spotka go los biednego Snowballa.

3. Administratorzy mają zawsze rację, od ich decyzji nie ma odstępstw.

5. Administratorzy mają prawo do usunięcia konta bez uprzedniej konsultacji z użytkownikiem, szczególnie w przypadku, kiedy nazwa konta jest sprzeczna z zasadami podanymi w regulaminie.

6. Nie zmieniamy nazw kont użytkowników.

7. W sygnaturze nie mogą występować ruchome elementy. Maksymalny rozmiar grafiki w sygnaturze to 400x200 pikseli.

8. Maksymalny rozmiar avataru to 165x200 pikseli, a rozmiar – sześć kilobajtów. Dozwolone są ruchome avatary. Dozwolone formaty: *.jpg, *.gif i *.png.

9. Maksymalna długość sygnatury to dwieście dwadzieścia pięć znaków.

10. Konta nieaktywne przez 7 dni będą usuwane. Czyli konta które nie potwierdzą aktywacji konta poprzez kliknięcie link wysłany na podany w formularzu adres e-mail. Dlatego podanie prawidłowego adresu e-mail jest niezbędne.

§ II
II.I: ZAKAZY


1. Na forum obowiązuje absolutny zakaz obrażania innych forumowiczów, użytkowników różnych serwisów i nauczycieli. „Obrażanie” obejmuje przede wszystkim drwiny i szyderstwa pod adresem danej osoby, ale także wulgarne i niekulturalne zwroty. Drwiny i szyderstwa skierowane mogą być jedynie w stronę osób publicznych, to znaczy polityków, aktorów, muzyków itd.

2. Nie należy używać wulgaryzmów. Pomimo iż często są one formą ekspresji, należy uszanować innych i nie narażać ich na bezsensowny potok przekleństw i bluzgów. Wulgaryzmy dopuszczalne są jedynie w cytatach oraz w przypadku tytułów lub nazw.

3. Zakazuje się spamowania, floodowania i nabijania postów.

4. Zakazuje się zakładania tematów i pisania wiadomości o treściach obelżywych i obraźliwych.

5. Konta o obraźliwych, obelżywych lub wulgarnych nazwach będą usuwane.

6. Nie posługujemy się nazwiskami nauczycieli ani uczniów, ponieważ mogą tego nie chcieć. Używamy jedynie nazwy przedmiotu, który dany nauczyciel wykłada lub podajemy ogólne informacje na temat ucznia: klasa itd.

§ III
III.I: NAKAZY


1. Nakazuje się używać poprawnej polszczyzny: polskich liter, znaków interpunkcyjnych, trzymania się zasad pisowni języka polskiego.

2. Nakazuje się przestrzegać regulaminu.

3. Nakazuje się zakładanie tematów na specjalnie przeznaczonych do tego forach. Tematy nie związane z forum, zostaną przeniesione. Jeżeli sytuacja będzie powtarzała się nagminnie, zaczniemy rozdawać ostrzeżenia.

§ IV
IV.I: KARY


Karani będziecie:

1. Za łamanie regulaminu.

2. Za propagowanie pornografii. Punkt ten dotyczy umieszczania zdjęć, filmów oraz odnośników do stron o treściach pornograficznych.*

3. Za propagowanie narkotyków – sposoby zażywania, podawanie miejsc i adresów, w których można je zdobyć itd.

4. Za propagowanie nienawiści rasowej, kulturalnej i kulturowej.**

5. Za podawanie przepisów na materiały wybuchowe i inne niebezpieczne wskazówki, jak pomysły na regionalne jackassy i temu podobne rzeczy, które mogą okazać się niebezpieczne dla użytkowników forum i ich otoczenia.

IV.I: NA JAKIEJ ZASADZIE BĘDZIECIE KARANI?

1. Za każde odstępstwo od regulaminu będziecie dostawali jedno ostrzeżenie. Dziesięć ostrzeżeń jest równoznaczne z zablokowaniem użytkownika na forum.

2. W wyjątkowych okolicznościach, to jest w momencie, w którym jakiś użytkownik będzie wyjątkowo nieprzyjemny, może zostać on zabanowany od razu, pomimo że nie otrzymał dziesięciu ostrzeżeń. Osobom korzystającym z połączenia modemowego kasowane będą konta.

3. Świat rządzi się swoimi prawami, tym światem rządzimy my. To, jak będzie się w nam w nim żyło, zależy tylko od nas wszystkich...

EPILOG

Regulamin, jak już wspomniano w preambule, jest najważniejszym dokumentem forum. Może się on zmienić, a zmieni się na pewno, dlatego w Waszej gestii leży częste jego sprawdzanie i zapoznawanie się ze zmianami.

* art. 202. kodeksu karnego, § 1.: Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku i § 2.: Kto małoletniemu poniżej lat piętnastu prezentuje treści pornograficzne (...) albo rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch

** art. 256. kk: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch i art. 257.: Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat trzech


Pozdrawiamy,
administracja:
Omen
Pottero-kun


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora  
Powrót do góry  

  Forum Gimnazjum w Kłobucku im. Jana Pawła II Strona Główna -> Regulamin -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin